Vragenlijst kantinedienst / onderhoud
7-2-2022 | Beste leden, ouders, aanverwanten,
Om te beginnen willen we, in de ze tijd van geleidelijk weer opstarten met frisse moed, iedereen een goed 2022 hockeyjaar wensen waarin we gaan knallen op het veld.
Eind vorig jaar is er besloten tijdens de ALV dat ook ouder(s)/voogd(en) van jeugdige leden stemrecht en inspraak krijgen binnen de vereniging.
Hierdoor kunnen ouder(s)/voogd(en) van jeugdige leden meer betrokkenheid krijgen bij de club wat meer saamhorigheid geeft.
De betrokkenheid en saamhorigheid bij de club willen we met deze mailing nog wat verder uit rollen.
Tot op heden kennen we een systeem voor de kantinediensten dat de spelende teams, de kantine bemannen tijdens de wedstrijden. Makkelijk in te plannen, maar helaas levert dit ook weer problemen op zoals: geen idee hebben hoe alles werkt, omdat men er maar heel enkele keer is, geen idee hebben wat de werkzaamheden zijn tot aan de kantine slordig achterlaten. Dit merken we ook als het gaat om het onderhouden van het clubgebouw, de velden en omliggende terreinen. De opkomst om een paar keer per jaar even alles weer spik en span te maken is erg laag. We kunnen dus concluderen dat ons huidige systeem niet goed genoeg functioneert.
Hierom hebben willen we graag over gaan naar een ander systeem om de kantinediensten in te vullen. Wij denken dat als er een vast team wordt gevormd voor elke speeljaar (na de zomer- tot voor de zomervakantie) die samen de kantinediensten draaien, de kantine met veel meer liefde behandeld zal worden. Deze groep willen we, bij voorkeur, vormen uit leden die zich vrijwillig aanmelden, alleen of samen. Samen met je beste maatje de dienst draaien is veel gezelliger dan met onbekende.
Daarnaast willen we inventariseren wie kan en wil helpen met onderhoud van het clubgebouw, de velden en omliggende terreinen. We kunnen dan vroegtijdig een aantal data plannen waarbij de meeste helpende handjes ook tijd hebben om te helpen. Dit gaat maar om een paar dagen per jaar, niet vaak, maar wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten binnen de club.
Bij deze mailing is een link naar een korte vragenlijst toegevoegd. Het zou fijn zijn als iedereen deze invult, ook als je geen interesse hebt om te helpen. Daarvoor bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Michel, Manfred, Eelco, Marco, Maurits, Bram en Marjan, Facilitaire Commissie HCHN.
Om te beginnen willen we, in de ze tijd van geleidelijk weer opstarten met frisse moed, iedereen een goed 2022 hockeyjaar wensen waarin we gaan knallen op het veld.
Eind vorig jaar is er besloten tijdens de ALV dat ook ouder(s)/voogd(en) van jeugdige leden stemrecht en inspraak krijgen binnen de vereniging.
Hierdoor kunnen ouder(s)/voogd(en) van jeugdige leden meer betrokkenheid krijgen bij de club wat meer saamhorigheid geeft.
De betrokkenheid en saamhorigheid bij de club willen we met deze mailing nog wat verder uit rollen.
Tot op heden kennen we een systeem voor de kantinediensten dat de spelende teams, de kantine bemannen tijdens de wedstrijden. Makkelijk in te plannen, maar helaas levert dit ook weer problemen op zoals: geen idee hebben hoe alles werkt, omdat men er maar heel enkele keer is, geen idee hebben wat de werkzaamheden zijn tot aan de kantine slordig achterlaten. Dit merken we ook als het gaat om het onderhouden van het clubgebouw, de velden en omliggende terreinen. De opkomst om een paar keer per jaar even alles weer spik en span te maken is erg laag. We kunnen dus concluderen dat ons huidige systeem niet goed genoeg functioneert.
Hierom hebben willen we graag over gaan naar een ander systeem om de kantinediensten in te vullen. Wij denken dat als er een vast team wordt gevormd voor elke speeljaar (na de zomer- tot voor de zomervakantie) die samen de kantinediensten draaien, de kantine met veel meer liefde behandeld zal worden. Deze groep willen we, bij voorkeur, vormen uit leden die zich vrijwillig aanmelden, alleen of samen. Samen met je beste maatje de dienst draaien is veel gezelliger dan met onbekende.
Daarnaast willen we inventariseren wie kan en wil helpen met onderhoud van het clubgebouw, de velden en omliggende terreinen. We kunnen dan vroegtijdig een aantal data plannen waarbij de meeste helpende handjes ook tijd hebben om te helpen. Dit gaat maar om een paar dagen per jaar, niet vaak, maar wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten binnen de club.
Bij deze mailing is een link naar een korte vragenlijst toegevoegd. Het zou fijn zijn als iedereen deze invult, ook als je geen interesse hebt om te helpen. Daarvoor bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Michel, Manfred, Eelco, Marco, Maurits, Bram en Marjan, Facilitaire Commissie HCHN.
Snel naar
Zoeken
Sponsors
Agenda
26-4 | Meivakantie |
3-5 | KNHB Inhaaldag(en) Jeugd |
9-5 | Start eindexamens |
17-5 | Gold'n wiekend: Sommergekhied (junioren) |
18-5 | Gold'n wiekend: Sommergekhied (senioren) |
26-5 | Einde eindexamens |
Jarigen
- Lily Roelofs
- Yentl Tomasoa
- Mila - Endeman
Hockey.nl